Hey you. Yes, you. The one who is looking at the screen. Keep reading. You are about to find out how Solitaire Tower was created!
One day, four time travellers walked into a bar. They were sipping their drinks and started talking about a game.
Shakespeare was the first one to speak: “To solitaire or not to solitaire? I would love a game in which the balcony is more like a tower and you keep climbing. Deny thy limits, refuse thy boredom.”
And then, Picasso added: “I'd want a game with colours that vibrate. I like my colours like I like my art: always mesmerizing.”
Sinatra stepped in and mentioned: “Tap dancing is fun and tapping on cards reminds me of good old times. And of course, seeing your results in an organised way, like leaderboards and statistics sure makes you sing cause it’s great to be a winner.”
Curie put her two Nobel Prizes down on the table and said: “I am a winner. I like magic. And I’d love to have a game in which you can mix things to perfection. Skills with patience. Passion with achievements.”
While our fellow travellers were talking, the bartender was taking valuable notes. Soon enough he had put together the ingredients creating the most unusual and original mix!
Take a look at the bartender’s recipe right here:
♠ Easy to understand gameplay
♠ Endless levels for you to explore
♠ Immersive and relaxing visuals
♠ Score multiplier
♠ Game statistics to keep track of your progress
♠ Leaderboards to see how your score stacks against other players
And if you want to be one of the great guys talking about our game, send the Bartender your feedback and he'll make sure the recipe always has what you want: community@mavenhut.com.
Ei, tu. Si tu. Quello che sta guardando lo schermo. Continua a leggere. Stai per scoprire come è stato creato Solitaire Torre!
Un giorno, quattro viaggiatori del tempo entrato in un bar. Stavano sorseggiando le loro bevande e iniziato a parlare di un gioco.
Shakespeare è stato il primo a parlare: “Per solitario o meno solitario? Mi piacerebbe un gioco in cui il balcone è più simile ad una torre e si continua a salire. Nega i tuoi limiti, rifiutare la tua noia.”
E poi, Picasso ha aggiunto: “vorrei un gioco con i colori che vibrano. Mi piacciono i miei colori come mi piace la mia arte:. Sempre affascinante”
Sinatra è intervenuta e ha detto: “Tap Dancing è divertente e toccando le carte mi ricorda bei vecchi tempi. E, naturalmente, di vedere i risultati in modo organizzato, come classifiche e le statistiche fa in modo di cantare perché è bello essere un vincitore “.
Curie mise le due premi Nobel sul tavolo e disse: “Io sono un vincitore. Mi piace la magia. E mi piacerebbe avere un gioco in cui è possibile mescolare le cose alla perfezione. Abilità con pazienza. La passione con risultati “.
Mentre i nostri compagni di viaggio sono state parlando, il barista stava prendendo appunti preziosi. Ben presto aveva messo insieme gli ingredienti che creano il mix più insolito e originale!
Date un'occhiata al ricetta del barista proprio qui:
♠ Facile da capire il gioco
♠ infiniti livelli da esplorare
♠ Immersive e le immagini rilassanti
♠ moltiplicatore di punteggio
♠ statistiche di gioco per tenere traccia dei tuoi progressi
♠ classifiche per vedere come il tuo punteggio stack contro altri giocatori
E se vuoi essere uno dei grandi ragazzi parlando il nostro gioco, inviare il barista vostri commenti e che sarà lui a verificare che la ricetta è sempre quello che si vuole: community@mavenhut.com.